måndag 9 december 2013

Leverans...

...av råvaror. Både från köket en trappa ner och från min kvinna. Nu har jag underlag för många smaskiga måltider framöver! Fick i tillägg en bok av en god vän, som handlar om en oväntad semester :)))

Har fått en allergireaktion mot en av medicinerna, så den är seponerad. Behövdes sannolikt inte längre heller. Det innebär faktiskt att abstinensperioden troligtvis är till ända. Det har gått väldigt smärtfritt. Värst var det nog sista veckorna innan jag blev inlagd. Nu ser jag framåt. Tänker tankar och lägger strategier. Pusslar med de brickor jag finner och prövar å skapa nya där det fattas. Snart dags att laga middag!

1 kommentar:

  1. Hej på dig...verkar som du är på väg....till ditt liv...lite krokiga vägar men du har vänner och stöd ser jag ...ha de, så länge ;)

    SvaraRadera