måndag 16 december 2013

Happy...

...!!!

Blir inskriven på behandlingsenheten på tredje våningen idag :))

Detta är Norge på sitt bästa. Absolut bästa. I teorin 2 månaders väntetid vilket hade inneburit 17 februari. Dessvärre var det en broder som inte klarade av trycket och stack av. Dess bättre för mig så var jag den som kunde komna med noll varsel och ta hans plats. "Jag kastade mig runt" som vi säger här i Norge.

Innebär ett behandlingsupplägg på både enskild- och gruppenivå. Mindre personal. Mer frihet. Mer ansvar. Tre månader framåt. Osannolikt. Och ändå så är det så. Har inte fått sjunka in ännu.

6 kommentarer:

  1. Bra. Grattis! Lycka till.
    /h

    SvaraRadera
  2. Glädjande nyheter! Nu återstår bara en dag i taget, vilket för övrigt gäller oss alla. I mörkret lyser tusentals ljus, ibland starkare än annars. Slocknar helt gör de aldrig. Lycka till, Kekke!/Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis! Håller alla tummar jag har för dig Kekke. Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Tack Elin!
    Jag tror på det här!
    K

    SvaraRadera