tisdag 31 december 2013

Ca 1300...

...sidvisningar i december på denna lilla privata blogg. Alla dessa visningar är era, mina vänner. Ni knappa trettio människor som följt mig under december månad anno 2013 på en resa in i framtiden. Ert stöd och intresse styrker mig och gläder mig. Jag skriver för mig själv. Jag skriver för er. Kanske att jag i framtiden skriver för andra.

Har ätit nyttårsmiddag här på klostret. Åtta systrar och bröder var vi. I tillägg två kvinnor som var på jobb. Mätta och nöjda prövar vi att hålla oss vakna till raketernas "15 minutes of fame". Är tacksam för att det gick som det gick med detta år. Att nyttårslöftet är klappat och klart. Att magen minskar i omfång och att musklerna värker av hantlar och skivstång. Att kreativiteten har kommit tillbaka. Och inte minst att ni där ute har varit fantastiska året som har gått.

Det tar jag med mig in i 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar