måndag 9 december 2013

Kamp...

...vunnen!

Nu har de gett upp med sina försök att läsa innantill och beställa mat från storkök. Att som jag vara lakto-ovo vegetar med känslighet för mjölk och yoghurt och i tillägg ha celiaki blev för svårt. Två dagar av fem har jag fått mat med gluten och en dag gick det inte att beställa specialmat till mig. Så nu har de kapitulerat och mot deras principer så lagar jag fortsättningsvis min egen middag :)))))

Nästa problem blir ju att hitta produkter i butiken. De handlar nämligen bara Kiwi och Eurospar som ju inte är kända som de med bäst sortiment... Och så länge jag är inlåst så kan jag inte handla själv. Skit samma. Nu får jag skapa mata varje dag!

3 kommentarer:

  1. Gourmen får fritt spelrum. Ta det som din räddningsplanka :-) /Björn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske en vegetarisk plankstek...
      Ska fundera på det :)))
      Kram K

      Radera
    2. Planka/vedträ är vegetariskt :D

      Radera