fredag 21 mars 2014

Tack...

...till er alla! Och då menar jag det. Födelseförloppet har varit långvarigt och komplicerat. Då är det fint med medvind från dem man tycker om. I detta 143:e inlägg lämnar jag med blandade känslor detta utrymme av tankar, bilder & kommentarer. Otroliga 3500 besök av er på drygt 100 dagar. Vintern har passerat och grönbetet står på lur. Vardagens små och stora väntar runt hörnet och spännande ska det bli. Tar med mig mer lärdom och erfarenhet än jag trodde det vara möjligt att skaffa på så kort tid.

Om livet. Om människor. Om kärleken.


Tack!!!










"Det förflutna, det är väl det som är allas vår lilla bitch. Men man lär sig hantera det, och man lär sig å leva med det."
[Ettor & nollor 2014-02-02, 06:07-06:17]

...sen ska vi ha en jävla respekt för det där monstret som vi har inom oss...

2 kommentarer:

  1. Tack för att jag fick följa med dig på resan, i ord och bild! Stor kram från Tina

    SvaraRadera