onsdag 4 december 2013

Kommentarer...

...är nu möjliga. Har öppnat för det. Ni får om ni vill.

6 kommentarer:

  1. glad att höra att du känner som du gör och att det fysiska fungerar.
    peace & kram
    /h

    SvaraRadera
  2. Tack h! En av utmaningarna nu är faktiskt att få folk å förstå vad man kan äta som laktosekänslig, glutenallergisk vegetarian...
    Men nu är fokus på frihet från mitt missbruk så får jag städa upp i resten när jag kommer hem :)) KRAM K

    SvaraRadera
  3. Gott att läsa att du installerat dig väl och att de är snälla vid dig lillpojken.
    Kram från M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lillpojken har det fint med snälla människor runt mig. Alla vill mig väl och förstår vad den här handlar om. En del som jobbar här har säkert suttit i skiten själv...
      Kram K

      Radera
  4. Jag vet att du kan klara det här, och inte bara det här utan även det som kommer efter avgiftningen. Heja du! Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elin!
      Det som kommer efter är det viktigaste...
      Kram K

      Radera